2012. január 30., hétfő

TV kb.35cm képátló, HIBÁS - Jelenlegi ára: 2 501 Ft ?

Hibás! FUNKEN típusú színes kistévé. Előlapi kapcsoló gombok, hátulján scart és RCA ki-be menetek, magyar menű, stereo, teletex, programozható kikapcsolás, gyerekzár, stb. A képeken látható állapotban. A távirányító, amely tökéletesen működik (de az elemek takarója nincs meg, az elem így se esik ki) külön aukció tárgyát képezi, ára 1000Ft. A Tescoban vettem a TV-t 2004 őszén 19990Ft-ért, mert 6 hétre kórházba kerültem. Utána évekig állt. Majd nyáron elvittem magammal nyaralni, ahol pár nap alatt tönkrement, nem működik. Szervízben azt mondták, 5000Ft-ért vizsgálják be, ha a javítást nem kérem utána. Rájuk is csaptam az ajtót. Azóta nem foglalkoztam vele. Kérlek ezek tudatában licitálj! Személyesen átvehető Győrben is, előre egyeztetett időpontban. Az aukció 1Ft-ról indul minimál ár nélkül és nem zárom le előbb! Csere nem érdekel semmire! Az ilyen irányú kérdésekre nem válaszolok.


Jelenlegi ára: 2 501 Ft

Az aukció vége: 2012-01-27 23:05
. TV kb.35cm képátló, HIBÁS - Jelenlegi ára: 2 501 Ft

Fontos